Tuesday, 15 January 2013

終電バイバイ [TBS]


Hey Hey Hey people!!!
1st post of 2013, starting with a week-long shooting for TBS tv series called "Shuden Bye Bye".
It's actually the first time I get a proper role with actual, long lines and oh well, i'm kinda super excited haha. We've been shooting by night in superfreezing Tokyo just before my final dissertation was due at university, meaning that I had to write it during my "sleeping hours" between takes, which was ... well, hard. ho ho ho. But it's all worth it!! 




今年の初めての撮影は、なんとTBSの深夜ドラマ「終電バイバイ」でーす!!
大学の卒論を提出する直前なのに、数日間夜から朝まで撮影して、昼間は睡眠時間&台詞を覚える時間で、ハードスケジュールだったのですが。。。すんげー楽しかった。笑

やっぱりモデルはとても楽しいけど、毎回スタッフが変わるから「チーム」で作品をつくる意識はあまりないし、綺麗な写真を撮って、「話」でメッセージを伝えたり、皆に感動してもらいたいってうところはないね!!
そして今回一緒になった濱田岳さんも、マチュもとてもとも面白くて(マチュは私の弟役なのに年上ですけれども 笑)、待ち時間も最初から最後まで爆笑タイムでした☆
オフィシャルサイト、インタビュー等のリンクをのせたので、コメント等よろしくねーーー 
   
(そしてこのポストを書いているタイミングでは、もう放送が終わっているので、撮影の写真アップしちゃいまーふ)





浜田岳しゃーん共演!


あほすぎて最高に面白いマチュ。


撮影最終日はスカイツリーの下!とーても寒い。



クランクイン!!花very much thankyouu




No comments:

Post a Comment